duktiga tjejen

Old pics. Eller "old", 5 dagar hehe. Men dom får duga för jag försöker undvika kamera och speglar så gott det går, jag har nämligen en ful-period. Känner mig ful HELA tiden, jättejobbigt och tar hårt på psyket..... beror mest på mitt hår och att jag har haft en dålig hy-period, blek och finnig. Men snart hoppas jag att se ljusare tider eftersom jag har ny ansiktskräm, solat solle, smörjt in mig med BUS & på fredag ska jag till rapunzel. Vem sa att lycka inte kan köpas för pengar hehe?? Eller kanske inte lycka, men det kan iallafall hjälpa en att ta sig ur ett konstant lidande. Ibland kan de vara jobbigt att vara utseendefixerad hehe.. tror det är pga alla bloggar med snygga tjejer jag läser. Ska nog sluta upp med det för jag har inte råd heh
 
JAJA nu får det vara färdigsnackat om mitt utseende, ska bara hålla ut till fredag då får jag sinnesro. Och det är ju faktiskt redan onsdag imorrn! Iallafall så har detta varit en väldigt effektiv dag, fått mycket gjort och knappt suttit en sekund. Ikväll var jag som sagt hos mormora och sen tog jag mig en löptur hem från henne. Sen hoppade jag  i duschen, städade lite, drack en smoothie, gjorde matlåda till imorrn OSV. Dukti tjej. Men sen blev jag mitt rätta jag och slog mig ner i soffan med ett glas pepsi max. Sen har jag letat ett par speciella steve madden skor men jag hittar dom INGENSTANS!!!!! Och jag vågar inte beställa från usa. Men jag måste ha dom, dom är så jääääääääääääävla snygga. Måste leta vidare imorgon. Nu måste jag sova, är heeelt slut efter denna dag. Godnatt mina små kycklingar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback