du hittar oss i trakterna

 

Hej & Goderafton. Jag har just kommit hem från en myskväll med a-torparna. Nu kanske ni tänker, VAAA HAR SANDRA BÖRJAT HÄNGA MED A-TORPARE???? RING BRIS. Nej skoja bara. Det är nämligen så att mina polare emmawi, williambe & sarahe har tagit sitt pick och pack och blivit vuxna och skaffat eget boende på torpet. Kul för dom och lite blandade känslor för mig. Kul att ha någonstans att hänga, men mindre kul att dom är längre bort från mig och får mig att känna mig ännu lite mer efterbliven hehe. Alla mina polare lämnar hemmet och exakt varenda tjej i vårat gäng har pojkvän så I'm the only single lady living with my parents and animals. Nu börjar det här låta som ett självmordsbrev men så är inte fallet, tänkte bara försäkra er alla om det så jag inte blir tvångsintagen på psyket. Jag har bara lite lust att klaga såhär på kvällskvisten. Men min framtid ser ljus ut, det har jag läst i tre tidningars horoskop, jag ska ha speciellt tur i kärlek. Kanske är det på a-torp jag hittar min nya kärlek, once you go black you never go back. Hehe nej nu skojade jag igen.

 

IALLAFALL tillbaka till verkligheten. Ikväll har vi som sagt haft myskväll, sett klockan 8 hos stjärnorna & sen tänkte vi se en film men emma kom med den fantastiska idén att se Fyra Bröllop istället. Jag älskar ju att se det och det är ännu roligare att se med kompisar. Så vi hann se hela fyra avsnitt innan det var dags för hemgång för fröken Sandra. Vill gärna se mer så kompisar, det är bara att slå en signal eller skicka ett mail när ni vill se ett avsnitt så kommer jag på direkten. Nu är klocki ganska mycket så jag tänkte göra ett försök till att sova. Är ju ledig imorrn så ska änligen försöka sova en natt med 8h sömn, men får inte sova för länge ändå för då kan jag ju knappast somna på kvällen.

 

 
Kvällens godsaker!! Visst ser det smaskens ut. Och efter detta smaskande kommer min arm säkert vara normalstorlek när jag vaknar imorgon.
 
Peace out , make love and war

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du e fan bäst! Hur kan du ens va singel hehe

2013-05-23 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback