Dan före dopparedan

Idag är det dan före dopparedan!!! För imorgon blir jag 20 hihi. Känner mig som ett barn på julafton. Men det är imorgon det för idag är det bara onsdag! Har börjat dagen med en promenix, sen har jag sminkat mig & nyss ätit frukost. Dagens planer är att besöka frisören (hoppas dom kan rädda mig), handla med mamma, baka en tårta till mitt kalas hihi & sen börjar jag jobba klockan 8. Så detta blir nog en bra dag:D Solen skiner ju dessutom och då blir jag alltid automatiskt glad
 
 
Jag bjuder på en fin & mysi bild från igårkväll, grillade vid älven i solnedgången med emma, sara & evan. Väldigt romantiskt och harmoniskt. love you ?
 
Nu ska jag dricka en latte innan avfärd, så himla gott kaffe med mjölk i är. Jag dör inte av lite mjölk utan sånt man kan faktiskt få unna sig. Hej då mina vänner and have a lovely day ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback