Besök @rapunzel of sweden HQ

Oj vad jag varit inaktiv på bloggen, men har haft fullt upp sorry. Igår var jag som sagt på rapunzel för att ÄNTLIGEN får håret fixat!! Så tog bussen dit i morgontimman, hann springa på en affär och sen var det frisördags. Det tog ju sin lilla tid så när jag var klar var det bara ett litet tag kvar innan bussen hem skulle gå så då satt jag bara i solen och NJÖT för fyfan så bra väder det var igår!!! Ja sen åkte jag hem och åt middag och glasstårta på altan i solen, lovely. Sen hämta jag emma å wille och vi for och köpte godis på ica-torget. Mitt nya favoritutbud kan man hitta på ica-torget, bästa godisarna. Och det är alltså dom sliskigaste chokladbitarna som är mina favvisar hehe. Jjaja efter godis-shopping for vi och träffade några polare vid älven en sväng. Sen for vi till emma å willes nya lägga och åt godis och hade halv 8 hos mig - maraton tills natten nalkades. En helt perfekt fredag, och äntligen fick jag träffa emmisen. Eller vi träffade varann igår också hihi men innan dess hade vi inte setts på två dagar och då får jag hjärtesorg. Två dagar utan kompisen känns som två år, i love you my friend.

 

Ni kan få se några ynka få bilder från gårdagens frisörbesök:

 
Idag är det LÖRDAG och jag har reda varit vaken i en och en halv timma fast jag gick och la mig klockan två igår.... men blir ju såhär när man är van arbetstider hehe. Jag är så jävla morgonpigg. Hade hoppats att jag skulle sova länge så jag orkar vara vaken länge ikväll men det hoppas jag går ändå. För ikväll är det FEST och jag är jättetaggad hihi!! Har varit på bolaget och shoppat min egna alkohol, de var jättekul. Sen ska det ju dessutom vara jättebra väder, vi ska grilla hos david till middag och sen ska vi på inflyttningsfest!! Sen har jag ju dessutom ett nytt hår som jag ska göra ett försök till att locka så hoppas det blir fint hihi. Är så jävla tagga inför denna dag, mest därför jag inte sover just nu för annars skulle jag ha somnat om hehe. Men men jag tänkte iallafall börja dagen med en löptur. Hade vilo-dag igår för de behövs också. Och speciellt en dag med godis behövs hihi
 
Vi hörs kanske sen om tiden finns ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback