BANANPANNKAKA

Blev bananpannkaka till lunch!!! Även fast jag ätit kolhydrater så det skulle räcka till en hel armé idag, men jag tänkte såhär "yolo" & gjorde pannkaka. Lägger ut receptet så ni också kan prova för det är verkligen världens lättaste att göra och världens godaste, here you go:

 
 
Synd att pannkakan på bilden blev ganska ful, jag gjorde en till och den blev såklart skitsnygg men lite väl bränd. Jag älskar bränt och bränd banan är det bästa av två världar, bara för att öka risken för cancer lite ytterliggare tänkte jag hehe. Jaja kompisar ät och njut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett inlägg där du visar hur det ser ut hemma hos er, ni verkar ha det så himla fint! :)

Svar: Hehe skenet bedrar... det är tyvärr allt annat än fint hemma hos oss. Vi har bara ett fint rum och det är vårat kök eftersom vi nyss tapetserat om och köpt ny inreding, därför har jag tagit alla bilder där hehe! Men köket kan jag ju visa när det är klart:D Men förvänta dig inte för mycket hehe;)
Sandra

2013-05-23 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback