A lovely tuesday

Den här dagen är bara så jävla bra, Trodde ju att jag skulle måsta jobba till 8 men näää fick sluta vid lunch idag med wihoo hihi! Så här hemma har jag ätit bananpannkaka , IGEN hehe. Men fan så gott det är och jag hade helt och hållet glömt hur gott det är med banan. Jag ska äta banan varje dag, resten av mitt liv. Jag blev banan-beroende när jag var 3 år och var i thailand. Jag kommer inte ihåg så mycket från den resan, förutom den där banana-pancake med choklad. Den har jag aldrig glömt. Några år senare åt jag banan innan magsjuka = jag spydde av banan. Sen dess började jag hata banan, men efter ett väldigt långt avbrott är vi nu återförenade. Det där var min banan-historia, kan jag få höra eran?

Ja just ja, jag berättade om min dag. Ibland har jag lätt att tappa den röda tråden i mina inlägg men det är för jag har väldigt mycket tankar. Efter bananpannkakan for jag ut på en löptur igen, men det gick lite sisådär pga fruktansvärd träningsverk hehe. Så blev lite mer en powerwalk, men det är skönt det med, speciellt med party-music i öronen. Sen har jag suttit i solen och läst bok men det var lite väl windy så jag har flyttat mig inomhus istället hehe.
 
Något som är värt att skriva är att jag INTE började dagen med att väga mig. Minns inte sist jag inte gjorde det. Där en ganska dålig uppfinning det där, antingen ger den människor ångest eller så väger man knark. Jag ska se till att det blir olagligt att ha en våg i hemmet.
 
Jag vill också tacka er för era fina ord ? Så himla kul att få andra kommentarer än bara frågor om hur man går ner i vikt. Några av er har på riktigt gjort mig rörd och fått mig fälla en glädjetår, så himla fina är ni<3
 
Livet känns så himla bra nu och inget/ingen ska få mig att må dåligt igen. I övermorgon fyller jag 20 år och det ska bli jättekul, i år har jag inte så stora krav på presenter och tycker inte att det är det viktigaste (som jag alltid annars har tyckt hehe) Utan i år ser jag bara fram emot att äta en god middag med min familj och fika med mina vänner<3 Jag ska äta pommes till middag för första gången och sen äta tårta med kompisar.
 
Det värsta i mitt liv just nu är att jag har färgat mitt hår gult och jag tror jag har hudcancer i ett födelsemärke. Men sånt är ju lätt åtgärdat hehe, har tid hos frissan imorrn och hudcancern upptäckte jag just så den får jag ta tag i lite senare. Jag vet iallafall att jag inte ska till läkaren ibrahim som jag var hos pga. magproblemen. Han var ingen stjärna direkt hehe sorry ibrahim. Hoppas han inte läser min blogg
 
Nu blev det här ännu ett långt inlägg & ni kanske tycker jag är jobbig för ni vill läsa om high hooker heels. Det vill jag också men ibland måste man få lätta sitt hjärta, ganska ofta faktiskt. Jag blir helt full i hjärnan om jag inte får sätt ord på mina tankar och känslor. Visst lät det poetiskt?? tack Hej då på er & kram & puss ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback