A good day to die hard

Imorse när jag vaknade var det precis vad jag tänkt "today is a good day to die hard". Vet inte vad det är men jag blir alltid deprimerad när jag vaknar runt 8 och sen snoozar till 9. Jag suger på snooza, ska aldrig mer göra det. Men iallafall, idag har jag strosat lite på stan, solat solle och sen även träffat emmisen och tur det. Emmisen får mig alltid på bättre humör.
 
Sen jag kom hem har jag bara hunnit ut på prommis och nu har jag slått mig ner i soffan. Snart ska jag äta middag och sen ska jag färga min nacke. Ja ni läste rätt. Sist jag exprimenterade med min utväxt glömde jag nämligen nacken. Inte för att så himla många brukar kolla i min nacke men jag stör mig ändå på att det är en liten mörk fläck hehe. Så det ska jag ta tag i
 
 
Bild från idag när jag chillade med Marc Jacobs. Förresten, faan vad kallt det har varit idag, fattar inte hur människor kan gå i shorts och linne?!?! Det är ju vindar direkt från nordpolen, jag höll på frysa ihjäl i två koftor  skinnjacka. Jag är nog inte byggd för att leva i det här landet. Det kanske ser ut som det på mitt ljusa hår och mina blå ögon men egentligen hör jag hemma i Afrikas öknen. Tack å hej vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback