yesterday

 
Jag hade såklart inte med mig någon kamera igår......... men jag snodde lite bilder från instagram hehe... hoppas det är OK!!

I alla fall så var det en himla kul kväll! Fanny hade hyrt lokal i stan så vi var där och åt middag och drack alkohol. När klockan var dags ringde jag och emma taxi , ett tecken på att vi blivit vuxna. Vi har lämnat vårat gamla liv bakom oss då vi gärna åkte merca med okända killar. Nu har vi äntligen egen inkomst och har råd att åka taxi. Iallafullafall så körde taxin oss till verandan, jag var där i ungefär 3min sen for jag hem. Jag suger på klubba... förut var jag jättebra. Men det var nog mest för att jag fortfarande hade hoppet uppe om att jag skulle träffa min blivande man på klubben, nu har jag insett att det kommer inte hända.

Så jag for hem, somna i soffan och vaknade när fanny kom hem och väckte mig och då förflyttade jag mig till min egen säng. Vaknade 8 imorse och mådde jääävel, men följde ändå med fanny och pappa när dom skulle städa i lokalen för jag visste att jag lämnat en redbull där och jag behöver verkligen en redbull för att överleva kände jag. Tror ni den var kvar? Jag ska döda jäveln som tog den. Så istället för att mötas av en kyld och välsmakande redbull möttes jag av en spya i en papperskorg. Trodde jag skulle dö

Tillslut var vi äntligen klara, jag var inte så mycket till hjälp då jag mest låg i soffan och mådde illa. Pappa fick dra det tyngsta strået så tur vi hade han. Sen jag kom hem har jag ätit en stark chilisoppa, kollat på balklänningar med mamma, handlat på kåne och duschat. Nu ska jag fortsätta att äta godis och fråga fanny om vi kan se harry potter hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback