Wanties

 
Dom här godbitarna har kommit in på NELLY och jag hade INTE tackat nej. Eller jo, kanske idag. För jag är så jävla bakis och det är lite för dålig terräng utomhus för klackar, synd. Men jag hade inte tackat nej om det var sommar och jag hade bruna ben och kort kjol. Kan tänka mig att dom här skorna är rena rama drömmen för bena, men mardrömmen för fötterna. Jag har ett par skor som gör mina ben till snygga långa antilop-ben men fötterna står ut i typ 2minuter om jag står stilla. Men dom är i alla fall kul att ha på sig i hemmet och kolla sig i spegeln i hehe. Men ska börja använda dom varje gång jag är i hemmet så till slut kommer mina fötter vänja sig och sen kan jag springa maratonlopp i dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback