wake and bake

Nej jag skoja, inge wake and bake här.. Jag är inte så mycket för marijuana och inte annat röka heller för den delen. Jag gillar mer att prova nya lagliga (för tillfället) nätdroger. Nej jag skoja igen. Jag har ett problem med den här bloggen och det är att många förstör inte att jag skämtar. Som när jag skrev att både jag och Bridget Jones suttit i fängelse fick jag en kommentar om det, det är alltså inte sant att jag suttit i fängelse. Fast jag kanske borde ha gjort.

Idag är det Lördag. Synd, jag vill ha måndag. Då kanske ni undrar: vaaafaaan då för??? Och jo därför att då börjar en ny säsong av halv 8 hos mig ? Men Lördag är ju inte så dålig det heller. Jag ska ta tag i städning av mitt rum och sen tvinga ut my bff and the love of my life, emmawi. Så hörs later today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback