vitberget

 
Skeå by night, från ett berg

Denna dag har mitt humör varit nere på nollan och uppe i 10an. Kvällen var en 10a. Spenderade först tid med mina fina vänner på vitberget och sen med my family i soffan framför partaj. Fick även veta en kul hemlis som gjorde mig gladare än vad jag kunde ana. Ni får veta vad i veckan hihi. Nu är jag så trött att ögonen håller på rulla in i hjärnan, klockan är väldigt mycket, fattar inte hur den kunde bli såhär mycket?? Och imorrn har jag en låång jobbdag framför mig så måste verkligen sova nu. Men kommer somna med ett glatt humör och det är ju kul. Jag är less på vara deprimerad och ska jag nån gång bli glad igen måste JAG ändra på detta, och det ska jag göra nu helt enkelt. Jag börjar med att lyssna på en dokumentär hihi.

Imorgon ska jag kliva upp och vara glad och inte klaga över min livssituation en enda gång. Wish me luck hehe. ojojojoj vad trött jag är godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback