Våga Vägra Blonda Bella

En tips Veckorevyn glömde ha med på sin "Kom ur din depression"- lista var något som jag tycker är det bästa och viktigaste tipset:

- Sluta läs Blondinbellas blogg.

Jag har förut skrivit ganska mycket om Blondinbella här på bloggen. Det mesta har varit negativt pga. min avundsjuka hehe. För hon har fan allt och då blir jag arg på henne. Idag fick jag nog, på riktigt. För att ikväll ska nämligen Odd, hennes fiance, TATUERA IN BLONDINBELLAS NAMN PÅ HANS ARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR kan han göra så ?????? Han är ju dum i huvudet och jävligt romantisk. Jag vill också ha en kille som tatuerar in mitt namn på hans arm....... Jag hoppas dom skiljer sig när dom väl har gift sig och att Odd drar iväg med alla Blondinbellas pengar till Karibbien och lever på en yacht omringad av strippor resten av sitt liv

Nu har jag bestämt mig för att sluta läsa Blondinbellas blogg för den gör mig depressed, så gör som jag: Våga Vägra Blonda Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback