Två från idag

 
Två bilder från idag ..
 
1. Ben & Jerry's wich, Resultatet av pantningen - av pengarna kunde jag alltså köpa glass hehe. Och idag är det typ som en helgdag för mig, känns så iallafall för jag slutade så tidigt imorse och imorrn jobbar jag kväll hehe. Så tänkte att jag kunde få lyxa till det med glass. På en tisdag. Hihi. Och den här glassen är ju så jäääävla god!! Vad jag minns iallafall. Var kanske tre år sedan jag åt den hehe

2. Me in the car, inte konstigt att jag suger i trafiken när jag fotar mig själv samtidigt som jag kör bil. Nej skoja ba, jag hade faktiskt parkerat och väntade på fanny

Nu måste jag käka nåt, håller fan på svimma av hunger. Later guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback