Tråkig dag = Tråkig outfit

 
Tråkig dag = Tråkig outfit. Var tvungen att tänka mer på komfort än på utseende då det 1. var snöstorm 2. visste att jag skulle spendera 10 timmar på en datastol.
 
Det enda som har varit bra med den här dagen har varit mitt hår. Jag har haft en good hairday för första gången på 19 år. Tyvärr vet jag att jag kommer ha en bad hairday imorrn då det kommer va fett hehe. Aldrig ska man då få ha långvarig lycka...
 
Nu ska jag ta min katt bullen och tvinga honom att ligga på min arm, fast han har loppor. Men jag älskar när han ligger på min arm, som en bäbis fast med extra mycket hår på. Sen ska vi somna i sked-ställning. Det jobbiga är att jag alltid måste vara stora skeden, jag gillar egentligen mest att vara lilla sked. Men det blir lite svårt då jag är ca 21 gånger större än honom. .. Men det blir nog bra ändå för då kan jag lukta på hans huvud. Jag älskar att lukta på katt-huvuden. Nu säger jag tack och adjö för idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback