This is 40

Igår var det en död blogg, jag tog lördagsledigt. Jag gjorde ju iallafall en liten update om vad jag hunnit göra hehe. Men iallaalfallll så fortsatta jag att spendera dagen med my littlesis. Vi skjutsade pappa till Innervik, åt fisksoppa till middag och sen tog vi en paus från varandra för jag skulle tvätta håret. Sen återförenades vi och for på bio med Emma å Wille. Vi såg "This is 40" och den var jättebra och kul. Fast den var lite lång och jag blev jättetrött hehe. Jag har blivit så kvällstrött att det inte är komiskt alltså. Är mycket piggare kvart över 5 på morgonen än kl 10 på kvällen. Så får det inte vara när man är 20 utan det är bara pensionärer som får ha en sån livsstil. Så det är något jag måste jobba på hehe


Mina favorittjejer ? William var lite svår att få med på bild tyvärr. Och när det väl gick så blev bilden för mörk. Så ni får leva vidare utan att få se en bild på william på bion. Hoppas det går bra ändå

Det var alltså denna rulle vi såg!! Rekommenderas om ni vill skratta och ha kul. Fast det är nog bättre att se den hemma än på bion för det är inte alltid så kul att se komedier på bio, för oftast är det konstiga människor där som skrattar i fel tillfällen eller hånglar. Jag hade tyvärr ett keps-huvud framför mig under hela filmen så jag kunde inte läsa texten så jag var tvungen att försöka förstå engelska, det var svårt. Jag hade även en bakom mig som åt chips så jävla högt, fattar inte hur man kan äta på ett chips så det låter så högt?? helt sjukt var det. Men hihi ja jag älskar bio ändå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback