THE FOLLOWING

 
Idag har jag jobbat 16-20, sen fick jag hämtning av farsan. Vi for på våran favoritaffär ICA MAXI. Tyvärr är det lite jobbigt att vara där nu under renoveringen men jag tror det kommer bli jättebra när det är klart hihi. Sen for jag hem och tvättade mitt hår för jag var i stort behov av det. Sen har jag haft lite spakväll, spa för mig är när jag lyxar till det med att smörja in mig med hudkräm hehe. Annars tycker jag det är så jävla jobbigt så jag skippar det. Har även målat naglarna rosa och fina och smörjt in mig med BUS. Så nu känner jag mig som en ny människa.

Ikväll började jag även att se en ny serie och jag kan redan säga, efter 30 min av avsnitt 1 att det är VÄRLDENS BÄSTA SERIE!!!!! Det är så jävla spännande och bra, vet inte vad jag ska ta mig till. Nu ska jag iallafall fortsätta att se klart avsnitt 1 hehe. Fast jag borde egentligen sova... men sovde så himla länge idag så jag är inte så trött så what the hell jag måste se klart avsnittet!!!!!!!!! Kommer va tröt imorrn på jobb men va gör de om hundra år

Det här är det bästa jag någonsin tipsat er om (förutom sons of anarchy och marabous nya chokladägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback