summer of 2011

 
 
Goodmorning. Feber sitter kvar i kroppen så jag är hemma idag med, så förbannat tråkigt måste jag erkänna. Jag blir så jävla rastlös,tror på allvar att jag har damp

För att roa mig själv ser jag på Borat och kollar på gamla bilder. Ifall jag kunde välja en tidsepok i mitt liv att återuppleva skulle det lätt vara sommaren 2011. Jag var en glad och söt tjej och gjorde så mycket nya roliga och spännande saker. I had the time of my life. Men nu hoppas & tror jag att sommaren 2013 kommer bli minst lika bra, jag är se less på tänka negativt hehe. Tyvärr så känns sommaren så jävla långt borta, idag är det ju liksom antarktis här utanför....... men tiden brukar ju ändå gå ganska fort (förutom när man är hemma med feber) snart är det ju april och du brukar man kunna ana våren! Nu ska jag fortsätta ha trååååkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback