sporty & sexy

 
Remember när jag skrev om ginas lookie av den hypade Célineklänningen? Kanske, kanske inte. Iallafall så har ni förmodligen redan hört den dåliga nyheten, den kommer inte i produktion..... jag & massvis av andra tjejer som inte har råd med "the real deal" blev såklart förkrossade och deprimerade. Helt ärligt så är det därför jag varit så nere på sista tiden. Hehe nä skoja

Men som plåster på såren ska klänningen komma ut i två andra färger för endast 199kr. Snygga är dom ju men jag gillar ändå den röda mest...... Klänningarna kommer ut i butik v 14 så då ska jag ta mig friheten att prova en. Vem vet, man kanske ser ut som en sopa i dom (förmodligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback