Solbacken-shopping med mami

Dryck så det räcker och blir över. Både alkoholfri och alkoholfylld. Nu är jag verkligen redo för morgondagen

 
3 jättebra filmer. Jag har många gånger tänkt "jag vill verkligen ha bridesmaids" på DVD och nu är äntligen min önskan uppfyllld. Tack mamma för att du hjälpte mig att uppfylla en av mina livs drömmar


Påsk-gottis ? hihihi. Förresten har ni smakat dom här chipsen?? Jag dog och hamnade i chipshimlen
 
 
Smått och gott från Ö&B hihi ? Ett jättegulligt diadem, en ansiktskräm (det var väldigt behövligt för jag förbrukar typ en burk per dag) en söt liten kaffekopp, en fin änglaburk, en mascara, lösfransar & världens mysigaste toffla. Fast den var faktiskt från ICA MAXI


Som sagt så var jag och mamma på Solbacken, Det var kul men litte jobbigt då det var smockat med folk, speciellt vid lösviktsgodiset för det var påsk-pris (3.90) Men vi kom hem till slut i tryggt förvar och nöjda över våran shopping. Tack mammsen ?? Sen har jag städat lite i huset och nu äntligen slått mig ner i soffan. För första gången den här veckan, puuuuhhhh hektiskt men kul vecka. Nu får vi se vad som händer ikväll, antingen träffa polarna eller ha myskväll med family. Blir bra vilket som!!! Hörs later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback