? Smått&Gott ?

 
Lite nytt smått och gott ?
 
Jag läste Veckorevyns tips på hur man kommer ur vinterdepressionen. Ett av tipsen var "god lukt" och det tipset tog jag på största allvar. Köpte två parfymer, den ena var Escadas "Cherry blossom" som jag bloggat om förut och som jag älskar av hela mitt hjärta. Den andra var Rihannas nya parfym "Nude" som luktar helt underbart !

En ny neccessär behövdes också, blev en fin, rosig och somrig en. Concealer behövdes också för den är typ slut och jag har råkat hälla hårolja i min gamla så jag har fått fet hy pga. detta lilla missöde hehe. Glittrigt nagellack har jag blivit jävligt svag för, också fick jag för mig att jag skulle köpa såna här klistermärken som man sätter på naglarna, ska prova sen ikväll så får ni kanske se. Silvriga ringar i öronen och ett rosettdiadem kändes också nödvändigt för att ta mig ur depressionen.

Nu till er stora fråga. Hjälpte detta mot depression?
Svar: Ja.

Så spring till eran närmaste parfym-affär och shoppa loss mina små vänner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback