Sko-perfektion

Det här är det vackraste jag lagt mitt öga på under en väldigt lång tid. Skoperfektion skulle jag kunna säga. Skulle kunna döda ett djurbarn för att få dom i min ägo. Fast nä jag skulle nog inte det. Jag funderade faktiskt på det idag, fast då var det en dyr väska jag tänkte på. Funderationen löd såhär: Om jag skulle kunna döda ett djur-barn, (typ kattunge) för att få en chanelväska, om ingen fick veta det. Jag kom fram till att nej, det skulle jag nog inte. Eller ?? Hehe, nä fyfan
 
Sen ni sist hörde av mig har jag varit ute på promenad, fyfan de var inte kul. Jag hatar promenad på vintern, speciellt när det är snö-rök väder. Blir så jävla arg när jag får snörök i ansiktet!!!!! Sen har jag även varit på kåne, duschat, hämtat farsan, käkat middag och nyss sett Dumbledore dö, därför är jag lite ledsen nu. (och skulle behövas muntras upp med giuseppe zanotti-klackarna, ni kan skicka dom till min adress) VARFÖR är han tvungen att dö? Den enda vettiga man som haft fötterna på denna jord! Han är både godhjärtat, snygg & rik (iallafall borde han ju vara det om han är rektor och världens kändaste skola för häxkonster och trolldom). Det enda som hade varit lite jobbigt i ett äktenskap med honom hade varit åldersskillnaden, men sånt går att lösa så länge man tycker om varandra ?
 
 
Nu ska jag handla med farsan, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback