Sandrisen idag

 
Här var jag imorse innan jag avlägsnade hemmet och begav mig till arbetsplatsen. Där jag var ett jävla bra tag, fram till 19.05 ca. Jobbigt med långa dagar men nu är dom avverkade och jag överlevde och blev en starkare kvinna. What doesn't kill you makes you stronger (eller what doesn't kill you make you wish it did hehe). Lite engelska quotes såhär på kvällskvisten.

Iallafall så fick jag hämtning av farsan när jag slutade. Föräldrar med körkortslicens är allt bra att ha ibland. När jag kom hem svirade jag om till mjukisdress och mötte upp Little P för en dejt och lite catch up ♥ Kom hem för ett tag sedan och nu har jag gått till bädds, ska läsa lite bok och sen blunda med ögonlocken. Jag har nu sovit två nätter i rad, jag känner mig som en ny männisch. Också har jag mycket bra i livet just nu:

♥ Har gjort bort den jobbiga delen av veckan
♥ Jobbar ett kort pass imorgon
♥ Får helg imorgon, dessutom LÅNG helg ju <3
♥ Fredag väntas fest och jag är taggad för första gången på lääääänge
♥ Sebastian L, min killkamrat och för nuvarande norsk kamrat har äntligen kommit hem till stan för ett besök!!!!!!!!!! Känns som han varit borta i en evighet. Pricken över i:et hade varit om min andra norska killkamrat Isak S kunde he sig hem någon gång... men det jobbar jag fortfarande på. Ska illafall bli kul att träffa sebb igen och det vet jag att ni också tycker. Så du som lämnade en kommentar här på bloggen om att du saknade sebbe och hans gäng på klubben, du måste passa på att gå ut i helgen!! :D Du får du träffa SEBB och kanske stöta på honom litegrann
♥ Imorgon ska jag på Solbacken med min mammsi
♥ I helgen får man äta påskägg och klä ut sig till hare

NU ska jag läsa lite bok och sen sova gott, godnatt på er mina små kycklingar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars kommer jackan ifrån?

2013-03-29 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback