Sålt både smöret och mjölken och tappat pengarna

Sålt smöret och tappat pengarna. Eller är det smör eller mjölk man sålt?

Denna dag har varit lika mycket skit som min gårdag. Eller nä mycket skitigare, större delen av gårdagen var bra. Men idag har det känts som jag hamnat nere hos Hades i underjorden. Har iallafall jobbat, varit på UM, gått på stan med hoppet att jag åtminstone kunde hitta något som kunde göra mig lycklig för en kort stund men nää jag hittade inte ett skit. Sen for jag hem och sov, vaknade för att hämta pappa och äta sen gick jag och la mig igen. Nu ska jag blunda och lyssna på dokumentär och hoppas att jag mår bättre imorrn. Börjar inte jobba förrän 16 så det känns skönt. Jaja Godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback