ROSA THE MOVIE

 
Just nu sitter jag och ser på Rosa the Movie och har huvudvärk och feber. Jag vet inte om huvudvärken beror på sjukdom eller pga. att jag har diadem på mig. Jag tror mest på nummer 2. Annars så är jag less på att vara sjuk, imorrn ska jag då fan jobba och festa som faan. Nej skoja men jobba ska jag då fan göra

Nu ska jag fortsätta se filmen, den är faktiskt bra. Det är till och med min mammas favoritfilm, fast jag vet inte om det beror på själva filmen eller dom få sekunderna som hennes häst är med i början av filmen. Visste ni det förresten? Att våran häst är med alltså. Iallafall så tåls det ju att sägas en gång till. Kul att någon i den här familjen lyckades med karriären iallafall hehe... Synd bara att det var hästjäveln och inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback