Rapunzel of Sweden

Idag firar jag och mitt hår 3 veckor tillsammans ? Trots bilkrachen på väg till frisören så är det ändå något av det bästa jag gjort i mitt liv. Att vakna med ett fint hår är det bästa sättet att börja sin morgon på hihi. Snart är det dags för ett återbesök för att kolla att allt står rätt till, byta ut slingor som kanske är slitna osv. Jag vet inte riktigt vad återbesök innbär hehe. Iallafall så längtar jag, det luktar så gott där och jag hade världens bästa frisör
 
 
Min frisör Jessica, hon är så snygg att jag får tårar i ögonen. Hon är min förebild. Hon är så vacker, sågodhjärtad , har ett jobb hon tycker är kul och en familj hon älskar. Nu kanske det låter som att jag känner henne på djupet men jag träffade henne bara i ca 4 timmar hehe. Men det var iallafall min uppfattning av henne. Och ska jag någonsin ha barn vill jag också vara en sån där snygg mamma ?
 
(Bilden lånade jag av vackra Anna som också gör sitt hår där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback