MY FRIDAY



Två bilder från min instagram @saandrali follow me

1. Jag, poserandes, innan jag for iväg till stan för middag. Ser ut som en blue eyed - doll / postordertjej. Åh vad jag önskar att jag hade lika vackra bruna ögon som mina kompisar Emmaw och Cornelia. Dom har nog dom finaste ögonen i hela svea rike ? Själv har jag bara ett fint brun-öga på ett annat ställe ( hehe, ett barnförbjudet skämt)
 
2. Middagsbuffé med min älskade familj på Calles ! Gott och mättande

Efter middag for jag hem och bytte kläder för tredje gången denna dag hehe. Sen fick jag hämtning av Emma å Wille med slutdestination O'leays. Där mötte vi upp ytterligare två par: Sara & Chrille, Signe & Erik. Vi chittchattade och dom åt middag men det hade jag redan avklarad så jag följde mer med som parteraput. Nej jag var bara ett sälle (sällskap). Sen avslutade vi kvällen med att fara på hemmakväll för att köpa massa lösviksgodis så nu är vi redo för en mysig lördag imorgon. Sen åkte vi hem i Williams nya bil och lyssnade på gammal god musik som man blir glad och lyrisk av.

Här hemma har jag chillat med morsfars ett tag och nu har jag äntligen gått till bädds. Skönt med tidiga fredagskvällar för en kvällstrött person som jag hehe. Jag är en äkta Lindahl-are som min mormor säger. Det är (tyvärr) ett känt släktdrag att vara kvällstrött i vårat släkte. NU ska jag iallafall kika igenom netflix och hitta en bra film att somna till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback