love is a bitch, but everybody needs her

 
Måndag idag och jag har haft en hiskelig natt. Var vaken alldeles för länge och sen vaknade jag flera gånger och på riktigt stönade av smärta för jag har så jäävla ont i kroppen sedan lördagens alkoholintag. Jag har nog fått en allergisk reaktion eller något.

I alla fall så tog jag mig upp på morgonen och for och jobbade 8-11. Inte fy skam att sluta 11, hade inte överlevt ett längre jobbpass när jag mår såhär..... Nu är jag hemma, har ätit soppa och ska städa sen ba chilla å vila upp mig.
 
Åhhhh vad jag vill ha vår NU!!! Dessa bilder är från April förra året, då var allt jävligt bra! Vår och fest och party, det dåliga var väll min utväxt och att jag hade killbekymmer. Nu har jag i alla fall inte utväxt hehe
 
Kommer ihåg att det var första gången man kunde vara ute i tischa utan att frysa! Och inte nog med det så var vi dessutom bortbjudna på grillparty av ett trevligt killgäng som bjöd på grillat kött, beasås & amarula. Så jävla gott med grillat kött. När man kan börja grilla ska jag göra det varje dag. Nä nu ska jag koka kaffe och städa mitt rum.  Tjillevippen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback