Love friday's

En favorit i repris, me as a sexy playboy-bunny
 
Igår tog jag blogg-ledigt, det kan jag väll få ta ibland?? Plz. Iallafall så jobbade jag från 8-halv 5. Första gången jag jobbade som en normal människa, det var OK men jag föredrar att sluta kl 12. När jag sedan slutade för dagen åkte jag hem till mitt föräldrahem, åt mat, duschade, tog på mig en mjukisoutfit och for sedan iväg med volvon och hämtade upp polarna. Nu tänkte ni kanske, vadå volvo?? Ja jag har ju glömt säga att vi är ägare till ny bil (pga att någon i familjen totalt förstörde vår andra). Jag och pappa hämtade den samma dag som min nya data, en helt vanlig shopping-dag för Sandra och Pappa Kent.

Iallafall så började vi kvällen med att fara på ICA torget, sen hemmakväll och sen till Cornisen. Dom inkluderade var jag. Cornelia, Emmap, Emmaw och hennes man William. Vi ba chilla, snacka skit, åt godis och ostkrok (tog min ostkroksoskuld förra helgen, hur fan har jag kunnat leva utan ostkrok i två år?) såg "just go with it" som gick på teven (älskar den). Sen kände vi oss som pensionärer då alla var skittrötta och höll på somna i soffan vid 10 hehe. Vi har blivit gamla.. och likt förbannat är det många år kvar tills man får ut pensionspengarna.

Idag är det Lördag, jag har nyss vaknat, jag måste springa till duschen............ smörjde in mig med BUS igår och jag spyr ta mig fan av lukten. Fattar inte hur jag kunde överleva i somras, överdoserade bus och hela sängen luktade fy och fan. Nä nu är det färdigsnackat om min lukt, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback