Lördagslyx hos Lindahls

 
Mmmmm smaskens... Grillat kött med sallad, avokado och tsatsiki som tyvärr inte var med på tallriken på bilden, men ni kan se den längst upp i vänster hörn hehe. Till efterrätt blev det pannacotta med smak av toblerone och vit choklad, toppat med hallon. Jag överträffade mig själv

Ikväll ska jag mysa med mamma. Alla mina polare har antingen företagsfest eller myser med pojkvän. Jag är varken med i företaget eller har pojkvän. Och littlesis som jag annars brukar klänga på ska ut på krogen for the first time... omg! Som tur är så har jag iallafall min mamma. Vad skulle man göra utan en mamma och pappa egentligen?? Dom vet allt, kan allt, och köper mat jag gillar. Jag ska aldrig flytta hemifrån hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback