Lappkåtan

 
Igår var vi och grillade - jag, emma, hennes fästman, sara och cornelia! Vår destination var såklart lappkåtan, världens bästa kåta. Men det var tyvärr inte vad den en gång varit, belysningen fungerade inte..... Men vi lyckades få igång en eld iallafall så vi hade en mysig stund framför brasan hihi.  När klockan blev kväll åkte vi hemåt och jag joinade mamma framför teven.

På något konstigt vis var jag vaken till klockan 2 så jag är jävligt trött idag hehe. Men har iallafall lyckats ta mig upp och äta frukost och nu ska jag snart ta en dusch, jag luktar eldbrasa. Men först ska jag spela lite stardoll, har inte spelat på huuur länge som helst och det har kommit jättemycket nytt hehe. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback