JEANS

Fick frågor om vart jag köpt mina vita jeans jag hade på mig idag. Och det mina vänner, ska jag berätta för er. Jag hittade dom på BIKBOK igår för endast 199kr!!!!! Passformen är wonderful, sitter tight som ett smäck, låga i midjan och ankelkorta. Jag har fått en fetisch på ankelkorta byxor. Och sen var dom ju så jävla billiga så jag slog till på ett par svarta också, en svart byxa behövdes i min gabberob

 
 
 
 
Måste dock varna er om att den är lite genomskinlig. Så tänk noga igenom ditt trosval på morgonen!!! Antingen får man köpa ett 20-pack vita stringtrosor eller så skippar man helt enkelt trosa (rekommenderas inte vid menstruration). Bara ett litet tips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback