how i look today

 
 
Såhär ser jag ut idag. Ny byxa, äntligen en vit byxa med fin passform hehe. Och sen ny blus jag fyndade för halva priset wihooo


Jobbat tre timmar, dom tre timmarna flög förbi. Sen for jag hem å städa å käka och nu har jag satt mig till ro i soffan med en käfikopp. På ett tag ska jag iväg och hämta fanny på körskolan och sen ska vi PANTA. Mamma och pappa har tjatat på oss hela året att vi ska panta men vi har aldrig gjort det hehe. Men nu ska vi ta tag i saken, det är ju endå jävligt värt att få lite extra klirr i kassan. Bara det att det är lite jobbigt att ta med alla jävla flaskor i bilen och sen tar det ju ett tag att panta. Och det är inte så kul. Men "man kan ju inte alltid ha kul" är ju ett sant ordspråk som nån tråkig jävel kom på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback