HM NEWS IGEN

 
H&M har fyllt på med lite nytt som en vanlig torsdag. Mycket fint och somrigt och det ger mig vårkänslor = glad Sandra. Har gjort hjärtan på mina absoluta favoriter hihi. Efter sommaren 2011 när de virkade shortsen gjorde succé trodde jag aldrig att jag skulle ens titta åt ett par virkade shorts igen för jag var så jävla less på allt virkat och gulligulligt. Men lik förbannat, så varje gång det närmar sig sommar är det ju typ det enda man vill gå klädd i! love ?
 
Skärpet med guldiga detaljer är det ju inget snack om, så jävla fint.

Jeansshortsen med diamanter är ju himla fina. Jeansshorts är ju alltid rätt och vilken tjej älskar inte diamanter? Tillsammans är det en storslagen succé. Dom sock dock ut att ha lite konstig passform, eller iallafall så passar inte jag i shorts som har lite högre midja. Jag gillar mer låga shorts a la Pamela Anderson. Hehe nä skoja

Sen är det ju en stor bikinifråga.... Varje år köper jag typ 91 bikinis så jag har ju samlat på mig en hel del. Men varje år förstörs också 91 bikinis så jag har typ ingen jag kan ha. Det är ju så jävla lätt att förstöra dom?? Blir missfärgade och ful i passformen. Eller är det bara för att jag köpt "billigt skit" som min pappa skulle ha sagt? Jaja frågan är ju vilka bikinis jag ska köpa detta år. Jag har en teori och det är att inte köpa någon bikini och istället spara pengarna till en bröstoperation. Jag har tyvärr mindre pattar än någonsin och vill nog inte ha nån bikini hehe. Men istället för att köpa 91st borde jag ju ha råd med en operation. Vi säger att en bikini kostar ca 250kr. 250 x 91 = 22 570, enkel huvudräkning. Så ja, kanske om jag far till Estland (med dunja hehe vet ni vilken film det kommer ifrån?) och gör operationen så skulle pengarna räcka. Nu blev det här ett sånt osammanhängande och ordbajsande inlägg som jag ofta har tendens att göra hehee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback