Hänt Bild

Heeej ♥ Sitter just nu myser framför hockeyn med min älskade pojkvän och vi har gjort en bärpaj med krämig vanlijsås  ♥ Han friade just till mig och har tatuerat in mitt namn på skinkorna. Som ni förstår (förhoppningsvis) så ljög jag för er. Jag hatar hockey, jag har ingen pojkvän och jag är inte så förtjust i bärpaj. Men vaniljssås är gott. Det där var mer önsketänkande.

Om jag ska vara ärlig som jag bör vara på den här bloggen, så sitter jag och dricker en sugarefree redbull framför tvprogrammet som ska likna det svenska "americas funniest homevideos". Jag hatar både den amerikanska och den svenska varianten. Mest för att dom alltid har så jobbig musik och jobbiga ljud hela tiden??? Jävligt störande. Snart ska jag lägga mig och läsa "Hänt bild"
 
 MY NEW ADDICTION
 
Jag älskar skvallertidningar. Har alltid gjort det men nu på senare tid har jag insett att jag inte kan leva utan dom. Nu är jag helt exalterad för att snart ska jag läsa tidningen. Jag har dessutom jävligt tur, mormors kompis Inga prenumererar på en skvallertidning så mormor brukar alltid lämna en massa när hon är här hihi:D

Nu åker jag in i kändisvärlden hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback