Friday morning

,
jag, just när jag vaknat. hehe skoja hade hett på lite läppglans. hehe skoja igen jag hade hett på mig ett helt nytt ansikte

GODMORGON! Det känns som att klockan borde vara typ 14 men den är bara 10, skönt. Vaknade redan efter klockan 7 pga. att det börjat bli så ljust redan då!! Måste börja med rullgardin, jag vaknar alltid i panik varje morgon för jag tror att jag försovit mig. Men samtdigt är det ju så himla skönt att vakna när det är ljust. Då vet man att det på riktigt kommer ny årstid


Idag jobbar jag 16-19, vilken lyx. Hade tänkt börja dagen med en powerwalk men jag var helt jävla orkeslös. Hur fan pallar folk att gå ut och gå innan frukost? Jag har gjort det typ två gånger och höll fan på svimma båda gångerna hehe. Så idag valde jag frukost före promenad men snart ska jag ut och gå iallafall. Tyvärr blåser det ju isvindar ute så jag gruvar mig fyfaan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback