Feber-tjejen

Har sovit 10 timmar men kände mig ändå död när jag vaknade. Orkade knappt gå ner för trappan och var tvungen att vila på köksbänken innan jag lyckades ta mig in i duschen. Där var jag tvungen att sitta ner under hela min vistelse och jag började fundera på om jag var döende. Sen när jag satt i soffan upptäckte jag hur mycket jag svettades, då förstod jag att nåt är ju fel på riktigt eftersom jag alltid fryser. Då kom jag på, jag har feber. En naturlig förklaring till mitt dåliga måeende känns jävligt skönt. Säkert därför jag mådde piss igår och säkert därför jag har fått en munblåsa. Har läst att man kan få det innan man blir sjuk. Så förhoppningsvis är det pga detta eller så är det någon slags herpes som slått ut efter ayia napa-resan. Hehheee skoja

Inte så konstigt att jag blir sjuk då både mamma och emmaw är sjuka och det är dom jag haft nära kontakt med och det är bara dom som får vara i min zon. Det är en hemlis om mig, jag har stora zon-problem. Får fan panik om någon är för nära eller om någon okänd rör mig. Därför ska jag aldrig åka till Afrika, i skolan lärde jag mig att dom har mycket mindre zon än vi i Sverige. Det är det enda som jag tyckte var värt att lägga på minnet från skoltiden.

Nu ska jag se en film som jag hittade, "Humor från tv4". En samling med allt kul från tv4, älskar roliga program från tv4 och snart börjar ju "Café Bärs", jag längtar. Nån som vet när?????:D

Nu ska jag fortsätta med feber hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback