En Söndag

Såhär vackert är det i det lilla samhället Ursviken

Den här söndagen har inte varit så spännande, ungefär lika spännande som alla andra söndagar i mitt liv.  Först spelade jag stardoll sen gick jag på promenix. Gick förbi våran nya granne , BROLLE JR. Har försökt få en skymt av honom men utan framgång... Har även googlat honom och tagit reda på lite mer om hans liv hehe. Jag tänkte om han var singel så kanske jag skulle lägga in en stöt men tyvärr så var han upptagen och har barn. Synd. Ännu mer synd var det att hans tjej var skitsnygg, har pumpade läppar och rör sig i stockholms innekretsar. Jag har alltså inte en chans.... Men jag såg att tjejen är kompis med Jane Timglas och läste på hennes blogg att nästa gång hon är lång-ledig ska hon åka upp hit. Då ska jag gå över och bjuda på fika, då kanske jag får nya kompisar och blir en B-kändis.

Oj jag tappade den röda tråden. Efter promenaden var jag ute på en liten sammanskomst med mina polare Emma, Wille, Sara & Chrille. Sen for jag hem och åt och spelade mer stradoll. Nu kom jag just ur duschen och ska hämta coffee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback