En bra dag med en bra syrra

pic från när jag chillade kanten här hemma
 
Olaaa igen! Sen vi hördes sist så har jag städat mitt rum och därmed fått bättre psyke. Nu ska det bara dammsugas sen är jag redo att bjuda hem killar. Skoja ba. Efter städningen chillade jag lite framför the following med en marabouglass hihi. Sen for jag och mylittlesis på Solbacken! Vi kollade i boutiquer men jag upptäckte att jag tyvärr glömt mitt kort, SOM VANLIGT!!!!!!!!!!!!!! Man ska inte ha flera väskor för det är därför jag alltid råkar ut för detta problem......... så nu fick jag fara hem utan varken redbull, godis eller hudkräm. Det var mina planerade inköp. Nu är jag i hemmet igen och ska kolla webshopar tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback