DRESS FOR SUCCESS

Det var inte bara en ansiktskräm som fick följa med mig hem, utan RÅKADE ramla ner lite mer i påsen

 
This black beauty kanske inte ser så mycket ut för ögat. Det tyckte inte jag heller, jag tänkte att det var helt okej snygg och jag kunde ju prova den för skojs skull. Sen ångrade jag mig och tänkte "äh jag orkar inte prova" men sen gjorde jag det ändå och då kunde jag inte tro mitt öga. Den satt så jävla snyggt, till och med på mig. V-ringad både fram och bak och fint material och fin passform... kommer bli min sommarfavorit

 
Ën vit klänning i skatermodell, jag älskar skatermodell. Och vitt. Denna kommer också bli en sommarfavvo. Jag har bara ögonen på vår/sommarkläder, är så jävulskt less på vinterkläder och skulle hellre dö än att ta på mig en stickad tröja. Jag vill ha klänning och bara ben

 
Sist och minst fick dessa guldiga ringar till öronen följa med mig hem. Känns sååååå 2002 hehe. Men ringarna har gjort comeback och är just nu det hetaste inom smyckesväg. Jag tror vi kommer komma jävligt bra överens, älskar dom redan. Vill ha dom imorrn
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback