Bridget Jones.. My soulmate

Nu när jag sitter och ser Bridget Jones dagbok inser jag hur lika vi är (tyvärr)
 
Både jag och Bridget... :
 
 Suger på att åka slalom
Föddes med jävligt dålig ämnesomsättning som lätt kan förvandlas till övervikt
Svär mycket
Har konstiga kompisar (hihi nej skoja?)
Gillar glass och diverse godsaker
Har otroligt otur i kärlek
Har tunt och fult blont hår (fast jag har försökt åtgärda detta med ett fejkat hår)
 Har fula trosor
 Är ganska fattiga
 Har suttit i fängelse pga. misstänkt för narkotikasmuggling
 Har konstig dialekt (nej men jag önskar att jag hade. Fick jag välja en dialekt skulle det vara irländska. Som Filip "Chibs" Telford i Sons of anarchy.. soo sexy ) 
 Vi båda skriver dagbok... fast min är internetbaserad och kallas blogg
Kan INTE laga mat
 
 
Den stora skillnaden är väll att Bridget får sin prins till slut... en rik advokat dessutom. Medans jag aldrig ska bli kär igen. Jag ska shoppa istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback