BIRTHDAYDRESS

 
Snart är det dags för festen ALLA i stan snackar om, Ursvikstjejernas 20-årsparty. Vi har fixat en stor lokal som rymmer 3000 pers, middagsbuffé, FREE BAR, hyrt DJ (Swedish house mafia), festen kommer direktsändas på MTV och SVT, Paris Hilton kommer vara där med sina kompisar och även Gunilla Persson och hennes dotter Erika. Erika kommer uppträda med sin låt "wonderland" (ni vet DEN HÄR låten). Sen har vi fixat efterfest i Luleå (finns limmos åt alla ) där Labyrint står för all röka. Det bästa är att alla som läser sandrabloggen eller har med sig en present är inbjudna!

Hehe okej nej inte riktigt... men vi ska iallafall ha ett 20årsparty. Vi har dock inte spikat nånting ännu men snart ska vi ha ett möte hehe.  Men jag har iallafall börjat kika efter en fin klänning att bära, har dock iiingen aning om vad jag vill ha. Men dom här ovanvar riktigt fina allihopa! Har ni något tips på en klänning ni tror att jag skulle vara fin i så får ni MER ÄN GÄRNA tipsa ? ? Kosta vad det kosta vill för det kan ju faktiskt vara kvällen jag träffar min blivande man, vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback