Always kiss me goodnight


Äntligen är den här dagen över. Hade glömt hur jobbigt det är med bakisdagar... mått illa hela dagen, har ont i alla inre organ, är trött och har ångest över dagens matintag. Började liksom dagen 07.30 med ostkrokar. Illa men gott. Nu ska jag i alla fall äntligen ta på pyjamas och gå i säng. Måst ba hitta en film jag kan se på netflix och ibland kan det ta en jävla tid hehe.

Imorgon är det back to reality, känns faktiskt skönt efter denna helg. Och om jag minns rätt så jobbar jag 8-11 imorrn, alltså tre timmar. Hoppas det stämmer för isåfall så låter det ju jäävulskt nice. Nä nu ska jag hämta min katt bullen och sen ska vi somna ihop, fast han har fått snöloppor euuuw
Godnatt och sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback