you are love

 
Äääääälskar dom här nya topparna från H&M som kommit in i webshopen. Är ju helt såld på linnen med smala axelband och komönstrat är fan det nya leopard
 
 Såg dom igår och var så jävla nära på klicka hem men sen kom jag på att det är 20 dagar kvar till löning och jag har 1000kr att leva på. Nu får jag återuppleva skoltidernas ekonomi..... nice... not. Jag funderar på att vinna på en lott eller börja med svarta affärer, kanske vapensmuggling. Tror mer på det sistnämnda, då kanske jag träffar en snygg kille också. För det är många snygga killar om sysslar med vapensmuggling, det har jag sett i Sons Of Anarchy. Nu kanske ni funderar "handlar det här inlägget om kläder, kor, vapensmuggling eller snygga killar?" det undrar jag med. Jag är inte så bra på det här med röd tråd när jag skriver. Speciellt inte när jag varit vaken sen klockan 6 och jobbat ett 11timmars pass. Nu ska jag försöka leta en katt och sen orka gå upp för trappen. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback