white trash

Jag har bildbrist så ni få nöja er med en som är lite gammal
 
Idag har jag bara jobbat och därför har jag ingen kul bild. När man vet att man ska spendera 11 timmar framför datorn är inte min första tanke "jag tar mina tightaste sexigaste jeans" eller det tänkte jag förra veckan, jag ångrade mig djupt hela dagen och slutligen knäppte jag upp byxan och försökte gömma den öppna gylfen under tröjan. Från och med det ögonblicket bestämde jag mig att aldrig ha en tight jeans på ett 11timmarspass. Så idag har jag gått runt i en för stor leggings precis som en riktigt white-trash-kärring. Men skönt va det
 
Jag har väll inte så mycket mer att säga. Har ju bara jobbat. Men fick sluta 1,5 timma tidigare och då blev jag så lycklig att jag fick glädjetårar. Så då for jag hem och tog en powewalk, gjorde en smoohie, och sen har jag fastnat på webshopar. Nu är klockan alldeles för mycket och mina ögonlock alldeles för trötta. Vi ses imorgon istället mina vänner. Nattnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback