WHITE CHICKS

Hola!!! Idag har jag jobbat, kul, jaha nae. Sista timman var nog den längsta i hela mitt liiiiv, tiden har nog aldrig gått så sakta... Jag vill bara hem och se white chicks, har längtat att få se den hela dagen hihi. Så nu har äntligen min önskan slagit in, siter uppe på mitt rum och ser fimen & äter fredagsgodis hiihi. Mamma och pappa har främmen annars hade jag inte befunnit mig på mitt rum, jag har nämligen vääärldens oskönaste soffa... men jag får väll överleva en kväll.
 
Nu ska jag fortsätta se min film och måla naglarna ? Jag hoppas ni andra som inte jobbar imorrn festar åt mig med, och ni som både festar och jobbar också, ni är bäst
 
 
10 av 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback