vi gillar att baila

Oj hej här var det en död blogg. Men det är för att jag hade fullt upp hela gårdagen. Jag började dagen med promenad i monsun-regn. Jag trodde jag skulle drunkna gåendes. Sen följde jag mamma på trädgården, det är en affär som heter så. Det är en affär med väldigt många blommor, inte så kul affär.


Sen gjorde jag mig redo for fest och for till emmisen och åt middag med hon å wille. Sen kom fler gäster och partyt började. Sen cyklade vi till födelsedagsfest för erik och emil och sen for vi på verandan. Detta är en väldigt kort och enkel beskrivning av min gårdag pga. att jag orkar inte skriva mer.

 

Idag vaknade jag hemma hos emma å wille, klockan 6, fett jävla bakis. Var så bakis att jag grina hehe. Men lyckades somna om och då blev det liiite bättre, lite. Men vi har iallafall varit på solbacken och ätit glass.

 

Nu ligger jag hemma i min säng, nyduschad och nyäten. Ikväll blir en lugn myskväll hos emmis med chips och dipp. Har längtat hela dagen efter chipsen, jag behöver salt.

 

 
 
Det här är tyvärr ända bildern från igår!! Sooo sorry. Men ni ser ju iallafall att att jag hade det bra med brudar,bärs & baileys. Jag å emma baila hela kvällen lång. Baila uttalas "bejla" och betyder inte ramla som det gjorde förut utan det betyder helt enkelt att man dricker baileys. Ett nytt verb jag lärt mig av min kusin och so numera används flitigt.
 
Nu ska jag torka mitt hår hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback