Torsdag

Idag har varit en ganska bra dag i mitt liv, trots att jag jobbat hela låånga dagen. Men har ändå haft kul med polare på arbetsplatsen och jag har varit på ett glatt och fint humör större delen av dagen hehe. Men på det bästa humöret blev jag iallafall när jag fick sluta halv 6 istället för 7. Jag blev överlycklig
 
For hem på stört och käka middag och nu har jag kikat lite webshopar och bloggar hehe. Jävlar vad bloggar jag har att läsa nu när jag inte haft en sekund över i några dagar. Men det får vänta för nu ska jag ut och röra på fläsket, äntligen. Känns som jag suttit framför en data 48 timmar i sträck och min rygg börjar se ut som quasimodo. Sen har jag så hiiimla mycket att fixa inför morgondagen (t.ex köpa biljetter och duscha hår hehe) see you!
 
From today innan avfärden till arbetet. Känner ni igen klänningen hehe? Den har hängt med i två år nu. Jag tror den är magisk för jag får en speciell och bra känsla när jag har den hehe. Kommer ihåg när jag köpte den och efter det har den hängt med på mycket kul. Idag använde jag den dock som en klänning då horkort inte passar på en arbetsplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback