today

Hello loverboys. Idag hade jag en kort arbetspass, och tur det. Jag sov så jäävla dåligt pga ångest och oro. Nu kanske ni tror att något hemskt hänt i mitt liv men nej, det var för att bilen inte var hemma. Då kanske ni tror att jag var orolig över att min syster varit med i en olycka men nej jag var orolig för att hon skulle ha dragit till sin pojkvän och att jag då inte kunde ha bilen / inte kunde fara på systembolaget idag, hehe. Jag får så jävla lätt ångest och blir stressad för allt. Jag måste nog söka psykolog eller börja med yoga
 
Iallafall!! När jag slutade for jag på systemet hihihi. Så nu är jag totally ready för den kommande helgen. Äntligen blir det fest, en alkoholfri helg fick mig att inse att "tala är silver, alkohol är guld". Ett ordspråk jag själv kommit på. Sen for jag hem till min älskade byagård och åt mellis på altan i morgonrock.
 
Nu är jag så trött att det känns som min hjärna ska sprängas. Men jag ska helt och hållet trotsa hjärnan och istället he mig ut på en powerwalk......
 
 
 
Två bilder från mellis på altanen hihi ♥ Fick jättebra diet-tips från tidningen. Rachel Zoe, superstylisten, tipsade om sin diet - 3 sparrisar / dag. hehe nej skoja, inte så bra tips från henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback