sunnysunday

Godkväll. Idag har jag superduper-tur och fick sluta tidigt. Det var väldigt behövligt för kropp och själ. Så istället för att arbeta och tjäna pengar har jag gått en sväng på stan, sen hängt med emmis vid älven och sen joinade även sebbarn och linkos. Sen for jag hem och tog tag i bombnedslaget i mitt rum.. det tog på krafterna. När jag äntligen var klar med det for jag och mamma iväg och gick strandpromenad. Mysigt och skönt förutom att jag blev mygg-attackerad. Sen har jag tagit en välbehövligt dusch och nu har jag alldeles nyss slått mig ner i fåtöljen med en smoothie, så jäävla skönt. Jag är heeelt slut så ikväll MÅSTE jag göra en tidigkväll om jag ska överleva ett 11timmars pass imorgon...
 
 
Två fina sommarbilder från idag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback