sunday funday

 
Hejhej idag är det söndag, fast jag trodde det var söndag igår. Så jävla skönt med en extra ledig dag då man slipper vara bakfull.
 
Iallafall så igårkväll var det bakishäng hos signe med mina pinglor, kom hem vid 1 och då tänkte jag sova på direkten men jag somnade inte förrän halv 5!!!! Hade jätteont i magen så trodde att jag fick missfall men det fick jag inte, både barnet och jag mår fint. Nej skoja bara, men jag funderar också på att bli gravid som alla andra bloggare. Men då gäller det att först hitta en som kan göra mig gravid (kanske på stadsfesten) eller så får jag insiminera mig, vet någon vad det kostar? Men då är ju nackdelen att det kan råkas bli ett barn med helt andra gener te.x. kines eller orangebarn. NEEJ förlåt jag skojar igen. om allt hehe
 
IDAG vaknade jag vid 11, for ut på en löptur, sen har jag städat lite och nu har jag tagit på mig en ansiktsmask, det ångrar jag. För nu ska jag slita bort den och det kommer göra så jävla ont hehe
 

Right now, jag ser ut som en chimpansunge. Nu ska jag iallafall tvätta bort skiten så önska mig lycka till :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback